Remote Hands

Onze on-site specialisten staan 24/7 voor u klaar om niet alleen snel toegang te verlenen of te ondersteunen maar ook om u op afstand van dienst te kunnen zijn. GYRO Center beschikt over 24/7 on-site specialisten voor een probleemloze continuïteitsdienstverlening.

Of het nu gaat om een reboot, software-installatie of hardware-vervanging, onze datacenter specialisten kunnen u op afstand ondersteunen. Zo kunnen wij op uw verzoek servers handmatig herstarten of een monitor aansluiten, in uw opdracht handelingen uitvoeren en eventuele problemen verhelpen. Ook kunnen wij hardware-onderdelen voor u uitwisselen en installaties uitvoeren.

Zo kunnen wij u assisteren zonder dat u naar het datacenter hoeft te rijden om op deze manier een eventueel probleem zo snel mogelijk te verhelpen of u snel van de juiste informatie te voorzien.

Verder verzorgen onze on-site engineers uiteraard de begeleiding en ondersteuning voor u en uw klanten in het datacenter.

Enkele voorbeelden van alledaagse supportverzoeken:

– Een device in- en/of uitschakelen of herstarten
– Een KVM aansluiten op een device
– Kabels, consoles of (externe) USB/DVD-drives aansluiten of ontkoppelen
– Harde schijven, geheugen, stroomvoorziening, RAID controllers of devices vervangen of verplaatsen
– Visuele inspecties, controles op het scherm

Daarnaast zijn wij u graag van dienst tijdens (grotere) projecten. Op verzoek kunnen wij uw servers in ontvangst nemen, aansluiten volgens een vooraf opgesteld schema en het rack bekabelen en gebruiksklaar opleveren. Lees verder »